неделя, 26 май 2019 г.

Резултати от приложение на Edmodo като начин за организиране на дейности в ученето по Човекът и природата и Биология и здравно образование

След създаването на класове с повечето паралелки от V до XI  клас направих   тестове, възложих няколко задания и публикувах различни "предизвикателства" за учениците.
От своя страна те си създадоха профили, избраха своя стил на учене, някои отбелязаха и бъдещата си професия. Голяма част от тях получиха значки за това, че имат готов профил, а други за това, че работиха здраво, или пък, че помагаха на своите ученици,  които срещаха затруднения. 
В библиотеките  на класовете вече има презентации за Членестоноги, плакати за заболявания на сърдечно съдовата система, снимки на растения от училищния двор в различни етапи от индивидуалното им развитие, създадени текстове на научни съобщения. 
Освен всичко друго, Едмодо е и чудесно портфолио и онагледява много добре дейностите, интересите и напредъка на всеки ученик.

Симона от 6А клас определено е визуален учещ и се радвам, че се е насочила към науката, което научих от профила й в Едмодо.

Едмодо позволява моментна обратна връзка и подобряване на продуктите, което го прави чудесен инструмент за формиращо оценяване.

Прави впечатление, че някои ученици работят и по време на ваканциите, което прави Едмодо много удобен инструмент, който позволява всеки да планира дейностите си в удобно за него време и да спази крайния срок.

Както става ясно, Хриси харесва тестовете в Едмодо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар